Шановні відвідувачі, щиро вітаємо Вас на офіційному веб-сайті Ковельської районної державної адміністрації!
 
 
 
 
   
Мін’юст почав підготовку до запровадження реформи виконавчої служби, не чекаючи на прийняття законів, - Сергій Шкляр
 Мін’юст почав підготовку до запровадження реформи виконавчої служби, не чекаючи на прийняття законів, - Сергій Шкляр
 
Міністерство юстиції вже розпочало процес підготовки конкурсу для кандидатів у приватні виконавці, а також нормативно-правових актів, які забезпечать імплементацію законів щодо реформи виконавчої служби одразу після їх прийняття. Про це під час круглого столу «Реформа виконання судових рішень в Україні: гостра необхідність впровадження» повідомив заступник Міністра юстиції Сергій Шкляр.
«Ми, не чекаючи прийняття розроблених законопроектів, які забезпечать реформу виконавчої служби, вже давно розпочали підготовчий процес, адже ми добре розуміємо, які підзаконні акти ми маємо розробити. Нині над даними документами триває активна робота, щоб прийняті закони почали діяти одразу після прийняття. Також вже розпочата підготовка до проведення анонімного тестування, яке будуть проходити нові спеціалісти», - зазначив заступник Міністра юстиції.
Він також повідомив, що Мін’юст проводить постійну роботу з колегами та експертами, у тому числі й міжнародними, які допомагають у запровадження системи приватних виконавців.
«Нині м’яч перебуває на полі Парламенту і ми чекаємо від них, коли законопроекти потраплять до сесійної зали і будуть проголосовані», - наголосив Сергій Шкляр.
Він нагадав, що нове законодавство забезпечить запровадження інституту приватних виконавців, які переберуть на себе роботу з виконання судових рішень і забезпечать конкуренцію на ринку.
«Міністерство юстиції віддає функції, а не натягає на себе, як це було раніше. Ми передали реєстрацію на місця та нотаріусам. І вже бачимо, що в цих процесах немає жодних проблем. При цьому, на першому перехідному етапі приватні та державні виконавці функціонуватимуть паралельно», - додав він.
За його словами, схожа система нині діє в Болгарії. З досвіду цієї країни можна зробити висновок, що приватні виконавці – це більш активні люди, які хочуть заробити, які не бояться відпрацювати 3-4 години понад норму.
«У них в приватні виконавці пішли не лише колишні державні виконавці. Це були і адвокати, і арбітражні керуючі, і банківські співробітники», - сказав Сергій Шкляр.
Представник Адміністрації Президента Костянтин Красовський наголосив на тому, що реформа виконання судових рішень є частиною глобальної судової реформи в Україні й однією з її основних складових.
Натомість голова комітету з питань захисту прав кредиторів Незалежної асоціації банків України Сергій Панов зазначив, що банківська система, представники якої серед тих, хто найбільше страждає від недосконалості роботи судових виконавців, підтримують реформу, яку реалізовую Мін’юст.
«Це добрий знак і ми, безумовно, підтримуємо прийняття законопроектів. Критикувати їх можна, але ми погоджуємося з тим, що з чогось маємо почати. Потім ми побачимо, які є перепони на нашому шляху, які гострі кути. Ми їх будемо враховувати, приймати, обходити і вирішувати. Але ми повинні рухати реформу вперед і сподіваємося на найближчі рішення нашого Парламенту», - зауважив банкір.
При цьому він звернув окрему увагу на інші норми, які передбачає розроблене Мін’юстом законодавство.
«Це формування єдиного відкритого реєстру боржників, автоматизація процедур виконання судових рішень, уточнена процедура прийняття на баланс майна. Це ті визначні позитивні зрушення, яких ми всі очікували», – резюмував Сергій Панов.
Про вихід у світ «Офіційного вісника України» від 18.03.2016 № 20
 
Вийшов друком черговий номер бюлетеня «Офіційний вісник України»
Вийшов друком черговий номер бюлетеня «Офіційний вісник України» від 18 березня  2016 року № 20.
«Офіційний вісник України» є офіційним виданням, яке видається Міністерством юстиції відповідно до Указу Президента України від 13 грудня 1996 року № 1207 «Про опублікування актів законодавства в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України».
Закони України та інші акти Верховної Ради України
784. Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення процесу приватизації
Закон України від 16 лютого 2016 року № 1005-VIII
Укази та розпорядження Президента України
785. Про присудження Національної премії України імені Тараса Шевченка
Указ Президента України від 02 березня 2016 року № 77/2016
786. Питання Національної премії України імені Тараса Шевченка
Указ Президента України від 03 березня 2016 року № 78/2016
Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України
787. Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат
Постанова Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року № 151
788. Про внесення змін до Положення про Міністерство молоді та спорту України
Постанова Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року № 152
789. Про довічну стипендію пам'яті М. Жизневського
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 139
790. Про внесення змін до Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 140
791. Про внесення змін до Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 156
792. Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 157
793. Про відновлення єдиної системи пошуку та рятування на морі
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 158
794. Про внесення зміни до пункту 23 Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов'язки
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 138
795. Деякі питання виплати у 2016 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань"
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 141
796. Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 р. № 436
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 142
797. Про утворення Міжвідомчого координаційного центру соціально-трудової реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 143
798. Про внесення зміни до пункту 2 Положення про проведення конкурсу з відбору кандидатів на посади членів Національного агентства з питань запобігання корупції
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 144
799. Про внесення змін до Правил оформлення віз для в'їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 145
800. Про внесення змін до Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 146
801. Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 147
802. Про вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для окремих сфер застосування
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 149
803. Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 150
804. Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виготовлення випускних документів про освіту
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 153
805. Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р.
№ 393
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 154
806. Про затвердження Порядку відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням військовослужбовців та членів їх сімей, їх особистого майна залізничним, повітряним, водним і автомобільним (за винятком таксі) транспортом
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 155
807. Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1996 р.
№ 229 і від 15 лютого 2002 р. № 155
Постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 159
808. Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до першої - третьої категорій, та інші прирівняні до них посади
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 145-р
809. Про проведення повторного конкурсу з відбору кандидатів на посаду члена Національного агентства з питань запобігання корупції
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 146-р
Нормативно-правові акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також інших органів, акти яких відповідно
до законодавства підлягають державній реєстрації
810. Про затвердження Порядку скасування штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення
Наказ Міністерства фінансів України від 10 лютого 2016 року № 40
811. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров'я України та Державної митної служби України від 03 червня 2005 року № 250/480
Наказ Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства фінансів України від 08 лютого 2016 року № 73/36
812. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Пенсійного фонду України від 24 квітня 2003 року № 102/293/36
Наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Пенсійного фонду України від 17 грудня 2015 року
№ 1221/1150/198
813. Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій та Порядку формування та ведення баз даних, одержаних органом, що призначає, від призначених органів з оцінки відповідності
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 10 лютого 2016 року № 224
814. Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальні органи, та Порядку відшкодування цих витрат
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28 січня 2016 року № 12
815. Про внесення змін до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні
Наказ Міністерства інфраструктури України від 27 січня 2016 року № 26
816. Про внесення зміни до наказу Міністерства інфраструктури України від 12 червня 2012 року № 313
Наказ Міністерства інфраструктури України від 15 лютого 2016 року № 61
817. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства оборони України від 02 лютого 2015 року № 49
Наказ Міністерства оборони України від 10 лютого 2016 року № 66
818. Про затвердження Інструкції про порядок та розміри виплати винагороди військовослужбовцям Збройних Сил України за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду
Наказ Міністерства оборони України від 10 лютого 2016 року № 67
819. Про затвердження Зміни до Переліку органів військового управління, прирівняних до управлінь видів Збройних Сил України
Наказ Міністерства оборони України від 16 лютого 2016 року № 76
820. Про затвердження форм індивідуальних планів підготовки спортсменів національних збірних команд України на спортивний сезон
Наказ Міністерства молоді та спорту України від 02 лютого 2016 року № 443
821. Про внесення змін до Положення про центри фізичного здоров’я населення "Спорт для всіх"
Наказ Міністерства молоді та спорту України від 09 лютого 2016 року № 516
822. Про затвердження Положення про порядок акумулювання в Головному управлінні урядового фельд’єгерського зв’язку Державної служби спецiального зв’язку та захисту iнформацiї України коштiв спецiального фонду та їх перерозподiл
Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 01 лютого 2016 року № 82
823. Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26 листопада 2015 року № 2868
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 04 лютого 2016 року № 138
824. Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 28 вересня 2012 року № 1438/5
Наказ Міністерства юстиції України від 26 лютого 2016 року № 552/5
Регуляторні акти, що не підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України
825. Про визнання такою, що втратила чинність, постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 04 вересня 2002 року № 983
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 25 лютого 2016 року № 237
Міжнародні договори України, що набрали чинності для України
826. Угода між Кабінетом Міністрів України та Урядом Словацької Республіки про внесення змін та доповнень до Угоди між Урядом України і Урядом Словацької Республіки про залізничне сполучення через державний кордон від 15 червня 1995 року
від 06 лютого 2015 року
___________________
 
Довідково. В «Офіційному віснику України», який виходить два рази на тиждень, публікуються державною мовою закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, що мають нормативний характер, рішення і висновки Конституційного Суду України, нормативно-правові акти Національного банку України, нормативно-правові акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також інших органів, акти яких відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, а також міжнародні договори України, які набрали чинності для України, рішення Європейського суду з прав людини, рішення і рекомендації двосторонніх органів Україна-ЄС, спрямованих на виконання Угоди про асоціацію.
Бюлетень видається з метою оперативного і повного забезпечення правовою інформацією органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, доведення актів законодавства України до відома громадян.


КОРУПЦІЯ ТА НЕВІДПОВІДНІСТЬ СУЧАСНИМ ВИМОГАМ – ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ, - СЕРГІЙ ПЕТУХОВ
 
Сучасна юридична освіти в Україні має 2 головні проблеми – корупція та невідповідність отриманих знань  сучасним потребам роботодавців. Про це сьогодні в ході круглого столу «Оптимальна структура юридичної освіти в Україні: двоступенева модель «бакалавр-магістр» чи наскрізна магістерська програма?» повідомив заступник Міністра юстиції Сергій Петухов.
«Недосконалість юридичної освіти базується на 2 складових. Частково це корупція і несучасність юридичної освіти, її неспроможність відповідати сучасним потребам роботодавців. Юридичний бізнес незадоволений загальним рівнем юридичної освіти і вважає, що вона не дає серйозних практичних навичок і нових знань», - зазначив заступник Міністра юстиції.

При цьому він наголосив, що питання юридичної освіти вкрай важливе для Міністерства юстиції та розвитку держави.

«Вступ до юридичної професії завжди починався з юридичної освіти. Процес вступу в нас до запровадження ЗНО був наскрізь корумпований і чесно вступити на бюджет було майже неможливо. Починаючи свій шлях з корупції при вступі, студенти потрапляли у систему, яка далі вибудовувала людей, які знали своє місце в системі й нав’язувала їм існуючі цінності», - заявив Сергій Петухов.

За словами першого заступника Міністра освіти і науки України Інни Совсун, Міністерство юстиції має відігравати важливу роль у тому, якою має бути юридична освіта в Україні і яким чином покращувати та реформувати її.

«Робота над формування системи юридичної освіти, безперечно, повинна відбуватися завдяки консолідованим зусиллям як академічної спільноти, так і роботодавців, ринку праці, органів державної влади – всіх тих, хто тією чи іншою мірою залучені до цього питання», - зауважила вона.

Вона також поінформувала присутніх, що нині триває підготовка першого в Україні стандарту юридичної світи.

«Ми зараз формуємо науково-методичні комісії. Багато людей подалося на участь у конкурсному відборі до комісій. Ми прикладемо максимум зусиль, щоб найбільш підготовлені й кваліфіковані фахівці долучилися до цієї роботи», - додала Інна Совсун.

Керівник проекту USAID «Справедливе правосуддя» Девід Вон у свою чергу повідомив, що проект уже понад 5 років надає експертну підтримку процесам організації юридичної освіти в Україні шляхом проведення низки заходів та реалізації пілотних проектів.
«Ми першими в Україні здійснили комплексне дослідження думок роботодавців щодо знань, вмінь, навичок і професійних цінностей, які повинен мати випускник, щоб відповідати сучасним вимогам ринку праці. Міжнародні та українські експерти проекту розробили методику зовнішньої незалежної оцінки забезпечення якості правничої освіти, на основі якої здійснено перше в Україні незалежне оцінювання якості правової освіти у львівському та чернівецькому університетах», - поінформував присутніх представник USAID.

Він також повідомив, що організацією організований перший в Україні онлайн курс із протидії корупції за участю українських та американських правників. Також проект надає Міністерству юстиції та юридичним школам експертну підтримку у реалізації пілотного проекту з першого в Україні незалежного зовнішнього тестування при вступі до магістратури на спеціальність право.

За словами заступника керівника проекту USAID «Справедливе правосуддя» Наталії Петрова звернула увагу на те, що діти і батьки мають розуміти, де зможе працювати випускник, отримавши диплом бакалавра.

«До того часу, доки на рівні вищої школи, на рівні держави немає розуміння яким компонентом у структурі отримання юридичної освіти має бути бакалаврат, далі розмови з цього приводу бути не може. Ми маємо вирішити це питання та врахувати досвід інших країн при визначенні, якою має бути структура юридичної освіти», - заявила Наталія Петрова.

Учасники круглого столу зазначили, що основними недоліками нинішньої програми юридичної освіти є значні розбіжності між теоретичними знаннями, які отримали студенти, та реальною практикою. Також проблемою є повна відсутність практики під час навчання, через що студенти потрапляють до роботодавців зовсім не підготовленими.

Окрім того, серед недоліків системи освіти відсутність навичок роботи із базами юридичних документів, особливо міжнародними, а також те, що після закінчення вузів молоді фахівці не знають як проводити публічні виступи та вести ділове листування.
На прес-конференції керівники юстиції Волині говорили про реформи Міністерства юстиції України + фото (фоторепортаж)
 
На виконання доручення Міністерства юстиції України, 17 березня 2016 року в приміщенні головного юридичного відомства області за участі керівництва Головного територіального управління юстиції у Волинській області проведено прес-конференцію – "Реформування територіальних органів юстиції та системи надання безоплатної правової допомоги, вдосконалення системи он-лайн послуг".
У прес-конференції взяли участь Валентин Кухарик – начальник Головного територіального управління юстиції у Волинській області; Ростислав Руденко – директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Волинській області; Ольга Семенюк – заступник начальника головного територіального управління юстиції у Волинській області з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації; Анатолій Клехо – заступник начальника управління ДВС Головного територіального управління юстиції у Волинській області; Наталія Курта–  голова відділення нотаріальної палати України у Волинській області.   
На заході були присутні журналісти провідних міських, регіональних ЗМІ, представники друкованих, електронних, теле- і радіокомунікацій. Мета прес-конференції – довести до широкого кола громадян інформацію про основні напрямки реформування територіальних органів Міністерства юстиції України.
Під час прес-конференції висвітлено питання щодо реформування територіальних органів Міністерства юстиції України, розвитку системи надання безоплатної правової допомоги та діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, передачі функцій з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Учасники заходу торкнулися також питань щодо участі у реформуванні нотаріусів, роботи ДВС та зміни, які очікуються у цій сфері, а також онлайн-сервісів Міністерства юстиції України.
Очільник юстиції Волині Валентин Кухарик підкреслив, що головним орієнтиром діяльності органів юстиції у поточному році є подальше реформування районних та міських управлінь юстиції та розширення системи правової допомоги.
 Зокрема, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.02.2016 № 99 “Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги”.
    Документом передбачено: ліквідацію 586 територіальних органів Міністерства юстиції на районному та міському рівнях, з них 18 територіальних управлінь юстиції Волинської області; утворення 428 бюро правової допомоги при місцевих центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які забезпечуватимуть громадян  правовим захистом та доступом до он-лайн сервісів Міністерства юстиції України.
    На Волині таку допомогу уже надають  3 місцевих центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги (Луцький, Володимир-Волинський та Ковельський) та 14 бюро з надання правової допомоги, які найближчим часом будуть створенні. У новостворених Бюро громадянам надаватимуть безоплатну правову допомогу.
    Українці, які не мають доступу до Інтернету, зможуть скористатися перевагами онлайн-послуг, а консультант допоможе отримати ту чи іншу довідку, подати заяву тощо.
    На думку керівника юстиції Волині таке рішення сприятиме суттєвому розширенню доступу громадян до безоплатної первинної правової допомоги та безоплатної вторинної правової допомоги, а також електронних сервісів Міністерства юстиції на рівні територіальної громади.
Сьогодні основне завдання головного територіального управління юстиції в області проінформувати наших громадян про ці реформи, роз'яснити через ЗМІ про завдання, які вирішуватимуть новостворювані Бюро правової допомоги.   
Цей захід підготовлено спільними зусиллями Волинського прес-клубу та головного територіального управління юстиції в області.  


Головне територіальне управління юстиці у Волинській області





                       
   



Онлайн путівник

 
Телефон: (03352) 5-22-16
Тел/Факс: (0332) 77-29-59
Адреса: 45000 м. Ковель,
вул. Незалежності 73
 
Веб-студія «Терен» © Copyright Ковельська районна державна адміністрація