Шановні відвідувачі, щиро вітаємо Вас на офіційному веб-сайті Ковельської районної державної адміністрації!
 
 
 
 
   
14 травня 2018 року
14 травня  в залі засідань райдержадміністрації відбулася щотижнева оперативна нарада, яку провів голова райдержадміністрації Віктор Козак. Нарада пройшла за участю голови районної ради Андрія Броїла, першого заступника голови райдержадміністрації Романа Кульцмана, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних органів  центральних органів виконавчої влади, керівників установ та організацій району.
Начальник  Ковельського міськрайонного відділу УДСНС України у Волинській області Володимир Войтанік доповів про стан надзвичайних ситуацій в районі та проведені заходи з їх ліквідації.
Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Олена Давидович проінформувала про хід фінансування соціальних виплат.
Посадовець повідомила, що повністю профінансовані виплати по державних соціальних допомогах за травень  місяць на загальну суму 6 млн. 870,5 тис. грн., профінансовані будинки сімейного типу на суму 92,3 тис. грн., пройшло фінансування субсидій на тверде паливо на суму 2 млн. 733,8 тис. грн.
Також Олена Григорівна зазначила, що з 1 травня відбулися зміни у призначенні житлової субсидії відповідно до постанови від 27.04.2018 №329. З 1 травня 2018 року житлова субсидія призначається лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є: особи, які не мають доходів, або їх середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення субсидії;  внутрішньо переміщені особи;  особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою; особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків); особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.
Житлова субсидія не призначається, якщо: загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв.м. для квартири і 200 кв.м. для будинку;  будь-хто із домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда). Але не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через підрозділи соцзахисту; у складі домогосподарства є працездатні особи: у яких взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; їх середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії (мінімальна заробітна плата на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії у травні 2018 року — 3200 грн.);
Обмеження, передбачені у цьому пункті, не стосується осіб, які навчалися за денною формою навчання; зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості; отримували хоча б один із таких видів доходу: пенсію; стипендію; допомогу при народженні (усиновленні) дитини; допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомогу по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу; допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; допомогу по безробіттю; інші страхові виплати, які призначаються фондами соціального страхування.
Про актуальні питання діяльності відділу державної реєстрації райдержадміністрації та про недопущення порушень державними реєстраторами під час державної реєстрації права оренди і права власності та особистої відповідальності посадових осіб при здійсненні таких дій зупинився начальник відділу державної реєстрації райдержадміністрації Юрій Кондратович.
Юрій Вікторович відмітив, що протягом січня-квітня 2018 року до відділу надійшли 971 заява щодо проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, понад 93 заяви для вчинення реєстраційних дій щодо фізичних осіб-підприємців та 118 заяв для проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб. Прийнято та надіслано до Головного управління юстиції у Волинській області документи щодо державної реєстрації трьох громадських об’єднань. За вчинення відповідних реєстраційних дій, за вказаний період, до районного бюджету сплачено адміністративного збору на суму 139948,0 грн.
Під час наради також були розглянуті питання щодо окремих послуг реєстрації земельної документації, роботи ЦНАПу, інвестиційних проектів, ремонту доріг, підготовки до сесії районної ради, яка відбудеться  24 травня 2018 року та інші. По завершенню оперативної наради голова райдержадміністрації Віктор Козак проінформував  про заплановані заходи  на поточний тиждень, закликав усіх до активної участі в них.

Відділ з питань внутрішньої та інформаційної
політики апарату райдержадміністрації
   

 
Телефон: (03352) 5-22-16
Тел/Факс: (0332) 77-29-59
Адреса: 45000 м. Ковель,
вул. Незалежності 73
 
Веб-студія «Терен» © Copyright Ковельська районна державна адміністрація